Monday, April 13, 2009

Tiang Telekomunikasi Condong?

Semalam, Ahad, 12 April 2009, kira-kira jam 5:00 petang dalam keadaan hujan turun dengan lebat.

Ketika itu aku berdiri di luar rumah sambil memerhatikan suasana halaman rumah ku yang disirami dengan hujan lebat. Tiba-tiba aku perasan tiang telekomunikasi berada di dalam posisi condong ke kanan...mungkin lebih kurang 10 darjah. Aku bertanyakan Kakcik sama ada dia pun nampak akan tiang yang condong itu. Kakcik pun mengaku tiang tersebut agak condong sedikit.

Tiang tersebut terletak di Jalan 8/6, Bandar Tasik Puteri, Rawang dan ianya berhampiran dengan tangki air.

Setelah mengambil gambar yang dipaparkan di atas, aku pun menghubungi Maxis memaklumkan perkara ini. Aku sebenarnya tidak pasti milik siapakah tiang telekomunikasi ini.

Aku harap sama ada pihak Maxis atau pihak lain sudah pun mengambil tindakan segera agar tiada kejadian tidak diingini berlaku.

No comments: